niedziela, 12 sierpnia 2012

i'm here !

Nie będę opisywała pożegnań . Nie chcę do nich wracać .
Teraz jestem tutaj i jestem bardzo szczęśliwa !: ) Dodam jedynie kilka zdjęć z mojej " pożegnalnej niespodzianki" .Dziękuję Wam za to :*







LOT

Warszwa-> Amsterdam
Na lotnisku w Warszawie oczywiście bez problemów. Moi znajomi przyjechali i zrobili mi niespodziankę ! To było słodkie , ale jeszcze trudniej było mi wsiąść do samolotu i odlecieć. Całą drogę przespałam więc szybko zleciało .
~ 2h.

Amsterdam-> Atlanta
Na lotnisku w Amsterdamie poznałam dziewczynę z Finlandii - Sandrę , okazało się , że razem lecimy do Lafayette ! Byłam bardzo szczęśliwa , gdyż obawiałam się przesiadki na największym lotnisku na świecie..W samolocie siedziałyśmy obok siebie , więc podróż minęła niezwykle szybko . Dostałyśmy dużo jedzenia w samolocie [ okropne] i był duży wybór filmów , seriali, muzyki :)
~10 h

Atlanta-> Lafayette
Cały lot przespałam , Sandra obudziła mnie na miejscu :) Nawet nie sądziłam , że przed spotkaniem z host family będę się tak stresowała ! Stałyśmy we dwie na lotnisku w Lafayette czekając na rodziny , aż nagle zobaczyłam Angele. " Kamień z serca.." Czekali na mnie z transparentami " WELCOME OLA" . to było bardzo miłe . Poza Kylem i Angela przyjechała także Udona i Amanda- siostry Kylego :) Uwielbiam je , są takie radosne . W Polsce zdecydowanie brakuje takich ludzi.






Mam już za sobą pierwszy dzień szkoły , moje lekcje wyglądają tak :

1) Biology II
2)Camera Art
3) English III - wątpie , że podołam
- LUNCH BREAK <3
4) U. S history
5) Yearbook
6) Algebra II
7) Spanish II

Moja szkoła jest ogromna , miałam duże problemy z odnalezieniem klas . Na szczęście ludzie są bardzo mili i pomocni , praktycznie po każdej lekcji ktoś zaprowadzał mnie na następną :)

Planowałam napisać dłuższy post ale coś mi nie wychodzi . Zaraz zabieram się za schools supplies , więc nie mam czasu ! Tutaj czas leci niezwykle szybko . Następnym razem opisze wam moj pierwszy tydzien tutaj : )

cieszcie sie wakacjami , ja mam jutro test z matematyki :(
Buziaaaaaaki :)


8 komentarzy:

  1. Nareszcie coś napisałaś, szkoda, że tak mało ale dobre i to. Wyobrażam sobie, że najgorsze masz już za sobą. Teraz będzie już tylko lepiej.Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekamy na nastepne notki i relacje na biezaco :D pisz jak ci sie lekcje podobają i w ogole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajnie, że jesteś już tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się wybieram w przyszłym roku na wymiane i nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze luizjany! Wszystko bym zrobiła żeby tam trafić

    OdpowiedzUsuń
  5. o super.. widać,że podróż była męcząca...eh, ja mogę tylko pomarzyć o takim wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj zdjęcia w większym rozmiarze ;-)
    Nie chciałaś wziąć biologi IB? Czym się różni cmera art od fotografii?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bylam na takiej wymianie (i chyba nigdy nie bede - za duze koszta :( ) ale spedzilam ostatnie 2 miesiace w Kanadzie u mojej rodziny. prawda, ze w Ameryce ludzie sa bardzo radosni ; p zanim si obejrzalam - w te srode wracam :( to prawda, czas leci tak cholernie szybko. nie trac ani chwilki i baw sie dobrze ! nawet gdybys miala nie uploadowac bloga. ;p bede czytala kazdy post !
    trzymaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez juz mam testy w szkole ;/ jak narazie wszystko u Ciebie wyglada dobrze :) powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń